امام جمعه کازرون گفت: ماندگاری، انتقال و صدور انقلاب اسلامی به برکت یاد و خاطره خون شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در نشست خبری اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان کازرون، اظهار کرد: با توجه به روایات، عالی‌ترین مقام‌ها برای شهداست.

او با بیان اینکه پیام اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان کازرون پیام کشوری است، ادامه داد: مهم‌ترین رویداد سال در شهرستان کازرون اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید است که خوراک فرهنگی یک سال شهرستان باید در یادواره شهدا دیده شود. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی به اهمیت اطلاع رسانی و انتقال خبر، اشاره کرد و افزود: اگر واقعه عاشورا را کسی مخابره نکرده بود، این حادثه هیچ دستاوردی نداشت و به برکت زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) است که آزادگان جهان زیر خیمه ابا عبدالله الحسین (ع) هستند. 

او بیان کرد: ماندگاری، انتقال و صدور انقلاب اسلامی به برکت یاد و خاطره خون شهدای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کازرون افزود: ملاک ارزش گذاری شهر‌ها تعداد شهداست و از شمار شهدای شهرستان کازرون می‌توان دریافت که اکثریت غالب مردم در دفاع مقدس نقش آفرین بوده اند. 

او تاکید کرد: در اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید باید از جایگاه ایمانی و انقلابی شهر، دفاع کنیم و بهترین دفاع، برگزاری یادواره‌ای در طراز هزار و ۳۰۰ شهید است. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی گقت: جهاد و مبارز جزو هویت شهرستان کازرون است که این نشانه در حد شایسته در رسانه‌های کشوری و بین المللی باید به نمایش گذاشته شود. 

او خطاب به حاضران در نشست خبری اجلاسیه هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان کازرون بیان کرد: باید همچون شهدا با ایثار، جهاد و کار قرارگاهی برای یادواره شهدا قدم برداریم.

برچسب ها: شهید ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار