نظارت بر نحوه خدمات رسانی و عملکرد سرویس مدارس در سطح شهرستان شهرکرد تشدید می‌شود.

آقای خلج مسئول سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: ۵۳۵ راننده خودروی سرویس ساماندهی شدند و به مردم در سال تحصیلی خدمت رسانی می‌کنند، اما این تعداد تکافوی نیاز مدارس را نمی‌کند.

وی افزود: در زمان شیوع کرونا بسیاری از سرویس‌های مدارس از ناوگان حمل و نقل خارج شدند و با همین شرایط با کمبود خودرو مواجهیم.

سرهنگ یعقوبی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس قانون رانندگان سرویس مدارس بیش از ۴ دانش آموز نباید سوار کنند، اما کمبود سرویس مزید بر علت شده و بیش از حد ظرفیت پذیرش می‌کند.

بهمنی رئیس اداره اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده‌ها باید پیش از آغاز سال تحصیلی کد ملی فرزند خود را در پایگاه اینترنتی سپنت یا سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی ثبت می‌کردند.

وی افزود: بیش از ۲هزار خانواده در این سامانه ثبت نکردند و مشکلاتی را برای نظارت بر سرویس مدارس ایجاد کردند.

گفتنی است؛ مسئولان آموزش و پرورش استان، شهرداری و پلیس راهور پیگیر نظارت بر سرویس مدارس هستند، اما همچنان کمبود سرویس باعث نارضایتی والدین شده است.

بر همین اساس با وجود تمام کاستی‌ها مسئولان نظارت‌های خود را با قوت بر سرویس مدارس ادامه می‌دهند و والدین در صورت مشاهده هرگونه تخلف باید به بازرسی سازمان حمل و نقل شهرداری شهرکرد مراجعه کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار