سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدت انتظار برای جابه جایی زائران عمره کاهش یافته است.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پروازهای حج عمره روزانه از ۲ پرواز به ۴ پرواز افزایش یافته است گفت: همزمان با اجرای این اقدام شاهد افزایش حجم جابه جایی زائران هستیم که این امر خود باعث شده که مدت انتظار برای جابه جایی زائران عمره کاهش یابد.

وی ادامه داد: پیش از این یک فروند هواپیما برای جابه جایی زائران در نظر گرفته بودیم که همزمان با افزایش تعداد زائران تعداد ناوگان هوایی برای زائران مدینه و جده به دو فروند رسیده است‌‌.

قربانعلی با اشاره به اینکه از ۲۷ شهریور  تا به امروز حدود ۱۷ هزار زائر جابه‌جا شده است گفت: همزمان با افزایش تعداد پروازها تعداد اعزام پذیرش زائران هم تسریع شده است و از این تعداد اعزام زائران حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر هم به کشور بازگشته اند. ۱۷ هزار زائر در قالب ۶۴ پرواز جابه‌جا شدند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  بیان کرد: زائران از فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، اصفهان، مشهد، شیراز، ساری ، تبریز ، ارومیه، کرمان ،بوشهر و زاهدان به دو فرودگاه جده و مدینه منوره منتقل شده اند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته عملیات اعزام زائران عمره مفرده  از ۱۶ فرودگاه کشور تا ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار