مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد تا بخشی از مشکلات این منطقه در خصوص کمبود پارکینگ رفع شود.

مهرداد روحانی وزیری  اظهار کرد: چهره شهر قم در طول ۱۰ سال اخیر تغییر کرده و منطقه سه شهرداری قم نیز اقداماتی اساسی در این حوزه انجام داده است.

وی با اشاره به اولویت بودن اقدامات زیربنایی در منطقه سه شهرداری قم افزود: یکی از مواردی که با پیگیری دقیق در حال انجام است، بحث احداث پارکینگ در خیابان امام خمینی (ره) است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم کمبود پارکینگ را یکی از مشکلات این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: به این منظور یک واحد پارکینگ ۵ طبقه در خیابان امام خمینی (ره) در حال احداث است و به‌زودی با بهره‌برداری آن بخش قابل‌توجهی از مشکلات پارک خودرو و تردد خیابان امام را مرتفع خواهد شد.

روحانی‌وزیری تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که پیگیر رفع آن هستیم و به شورای ترافیک ارسال شده، برداشتن نرده‌های وسط خیابان امام خمینی (ره) است، در حال حاضر بیش از ۴۵ مورد کار زیر بنایی در خیابان امام در حال انجام است یا انجام شده است.

وی تأکید کرد: یکی از کار‌های انجام شده در دوره فعلی جابه‌جایی ساختمان شهرداری منطقه ۳ بود که به دلیل اینکه ساختمان قبلی در مکان شلوغ بود و برای پارک خودرو مراجعه‌کنندگان و شهروندان فضایی وجود نداشت، انجام شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: بازسازی و افتتاح مجدد پارک هفتاد و دو تن بعد از حدود ۲۰ سالی که بلااستفاده مانده بود و بیشتر زیرساخت‌ها حتی تأسیسات آب، برق و گاز آن هم از بین رفته بود، کار بسیار بزرگی بود که انجام شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار