رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با انگیزه سرقت خودرو، جوان ۳۹ ساله‌ای را در شاهین شهر به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: دوم شهریور سالجاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در یکی از مناطق حاشیه‌ای شاهین شهر، کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: مأموران با حضور در محل با جسد مردی مواجه شدند که با دست‌های بسته و داخل پتویی خون‌آلود، در درون یک گودال رها شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی هویت مقتول و با انجام تحقیقات مشخص شد خودروی او در پارکینگ یک استان جنوبی بوده و یک متهم نیز به اتهام سرقت با این خودرو، دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم به پلیس اگاهی شاهین شهر انتقال یافت و در تحقیقات اولیه، انگیزه خود را از قتل، تصاحب خودرو و دلارهای مقتول عنوان کرد و گفت: مقتول را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از رها کردن جسدش در حوالی کوه های اطراف، با خودروی او از شهر خارج شده است.

رییس پلیس آگاهی اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.