نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره آسیب های جسمی و روحی ناشی از سختی کار و حوادث برای پاکبانان از شهرداری خواست نسبت به تغییر ساعت کاری و ایمنی بیشتر این قشر زحمتکش در برابر حوادث از جمله تصادفات اقدام لازم به عمل آورد.

علیرضا رحیمی روز یکشنبه در نشست کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از ماشین آلات مکانیزه برای نظافت معابر پرخطر از آسیب به پاکبانان جلوگیری خواهد کرد در زمان حاضر پاکبانان کرج با مشکلات و سختی های فراوانی مواجه هستند که انتظار می رود برای ایمنی و رفاه این عزیزان اقدام شود.

رحیمی بیان کرد: ساعت کار پاکبانان بصورتی است که آسیب جدی روحی،جسمی و بخصوص از لحاظ اجتماعی به بنیان خانواده این عزیزان وارد شده که باید مدیریت شهری در خصوص ساعات حضور بررسی بیشتری کند.

وی گفت : نظافت و رفت و روب شریان های پرخطر باید توسط ماشین آلات مکانیزه انجام شود و استفاده از پاکبانان در این نقاط خطر جانی برای آنها دارد که در سالهای گذشته شاهد حوادث ناگواری برای تعدادی از پاکبانان بودیم.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر افزود: ابتلای پاکبانان به بیماری ها به جهت نوع کار آنها بیشتر از افراد عادی است و در معرض خطر بیماری هستند؛ در برخی مناطق واریزی حقوق و بیمه با هم تفاوت دارد که این یک نوع دستبرد به سبد اقتصادی پاکبانان محسوب می شود.

برچسب ها: شهرداری کرج ، پاکبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار