در شش ماه نخست امسال ۱۳۲ میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان و نیازمندان هرمزگان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در این مدت از هزار و ۸۰ پرونده به بانک‌های عامل معرفی و تسهیلات به هزار و ۲۵۱ تن پرداخت شد.

حمید باسره افزود: امسال بیش از هزار و ۵۲۲ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از محل منابع بانکی و امدادی برای ایجاد بیش از ۱۲ هزار و صد فرصت شغلی جدید اختصاص داده شده است.

وی گفت: سقف وام‌ها از منابع بانکی برای طرح‌های توان افزایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان، خوداشتغالی و کسب و کار‌های کوچک دارای مجوز تا ۱۵۰ میلیون تومان و رسته‌های ویژه و خاص مشاغل تولیدی و خدماتی در صورت اشتغالزایی بیش از یک نفر تا ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: تسهیلات در حوزه‌های مختلف همچون نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، مشاغل خانگی، خدماتی، تولیدی، کشاورزی، دامپروری، باغداری، تاسیسات، خیاطی و تعمیرات موبایل و خودرو پرداخت می‌شود.

باسره افزود: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات اشتغال و خودکفایی به صورت حضوری به کمیته امداد محل سکونت خود و یا به صورت غیرحضوری به سامانه حیات به نشانی hayat.emdad.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.