جنبش حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیست هشدار داد که سرنوشت فرزندانشان نامعلوم است.

به گزارش روز شنبه العربی الجدید، پس از گذشت یک سال از وعده‌های توخالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر زنده بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه از طریق جنگ نسل کشی، جنبش حماس ویدیویی درخصوص اسرای صهیونیست منتشر کرد.

در این ویدیو تصاویر و نام‌های ۶ اسیر صهیونیست که در غزه کشته شدند و ارتش اشغالگر اجساد آن‌ها را در تونلی در رفح در اوایل سپتامبر پیدا کرده بود، بازپخش شد.

در بخشی از این ویدیو آمده است: (نتانیاهو) به خانواده‌های اسرا وعده داد که از طریق فشار نظامی و نسل کشی، فرزندان آن‌ها را زنده بازگرداند، اما به دلیل وعده‌های شوم او اسرا کشته شده بازگشتند. ارتش اشغالگر پس از یافتن اجساد آن‌ها جنبش حماس را به قتل آن‌ها متهم کرد و جنبش حماس این مساله را تکذیب کرد. جنبش حماس بار‌ها تاکید کرده است که آن‌ها در جریان حملات رژیم اشغالگر کشته شدند.

اخیرا ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در ویدیویی گفت: در صورت ادامه سرسختی‌های نتانیاهو و کابینه تروریست او، ممکن است آنچه برای ۶ اسیر اسرائیلی در رفح اتفاق افتاد، برای دیگر اسرای دشمن تکرار شود.عملیات اخیر در تل آویو تنها بخشی از آن چیزی است که در انتظار دشمن است و آینده به یاری خداوند برای آن بسیار سخت‌تر و تلخ‌تر خواهد بود.

سخنگوی گردان‌های القسام تصریح کرد: از همان روز اول، حداکثر تلاش مان را برای حفظ جان اسرا و تامین امنیت آنها به کار گرفتیم. در صورتی که خواسته‌های نتانیاهو، متناسب می‌بود از یک سال پیش می‌توانستید اسرایتان را آزاد کنید.

سخنگوی القسام تاکید کرد: در صورتی که نتانیاهو و کابینه تروریستش به سرکشی و لجاجت ادامه دهند، ممکن است سرنوشت ۶ اسیر صهیونیست در رفح، برای سایر اسرا تکرار شود. در صورتی که لجاجت و سرسختی دشمن در مذاکرات ادامه یابد، ممکن است پرونده اسرا وارد تونل تاریکی شود و شاید ۱۰۰ «ران آراد» دیگر در چشم انداز باشند.

ابوعبیده با اشاره به وضعیت اسرای صهیونیست در نوار غزه تصریح کرد: ما دستوراتی داریم که در صورت به خطر افتادن اسرا یا وقوع درگیری در نزدیکی محل نگهداری آنها، به مکان دیگر و امن‌تری منتقل شوند.

ابوعبیده همچنین با اشاره به اینکه خطرات علیه جان اسرای صهیونیست روز به روز بیشتر می‌شود گفت: سرنوشت اسرا، به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی وابسته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار