مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی بیش از ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در شهرستان کردکوی از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: در این مدت علاوه بر اجرای عملیات شستشوی شبکه و خط انتقال آب شرب بیش از ۱۱ هزار مورد آزمون کلر سنجی به منظور حفظ کیفیت آب مصرفی مشترکین و ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی در شهرستان کردکوی و روستا‌های تحت پوشش انجام شده است.

رحیمی گفت: واگذاری ۲۰۶ فقره انشعاب آب جدید برای مشترکین، تعویض ۳۱۳ دستگاه کنتور خراب مشترکین با هدف کاهش هدر رفت آب، رفع بیش از ۷۳۳ مورد اتفاقات شبکه، انشعابات و خط انتقال و رفع گیر و جا به جایی ۷۱ فقره کنتور از دیگر اقدامات صورت گرفته امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در ۶ ماه نخست سالجاری بوده است.

او افزود: بازرسی چشمی بیش از ۱۳۰ کیلومتر شبکه آب شرب، مرئی کردن ۱۳ دستگاه شیر آلات شبکه آبرسانی و در نهایت قطع ۱۱ فقره انشعاب آب غیر مجاز در راستای شفاف سازی مصارف و استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی جهت تأمین و توزیع عادلانه آب از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: اجرای عملیات اصلاح شبکه به طول ۲۳۰ متر و همچنین اجرای بیش از ۱۳۰۰ متر عملیات توسعه شبکه در راستای تامین آب پایدار از دیگر اقدامات صورت گرفته از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار