با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عیسی شهامت و مسعود حسینی به ترتیب تصدی معاونت عمرانی و توسعه مدیریت و منابع استانداری را بر عهده گرفتند.

در مراسم معارفه معاونان جدید، از زحمات آقایان علی‌محمد روستا و مراد علی پیوند معاونان پیشین استانداری تجلیل شد.


در این مراسم همچنین با حکم استاندار علیرضا رحمانی به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استانداری منصوب و از زحمات سید افضل حسینی قدردانی شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری افزود: فرصت خوبی است تا در چارجوب سیاست‌های کلی نظام و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت پیشرفت استان استفاده شود.


یدالله رحمانی با بیان اینکه فلسفه وجودی دستگاه‌ها این است که دغدغه تولید داشته باشند و در کنار مردم باشند، گفت: اقدامات خوب مدیران منجر به افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی استان می‌شود که رشد اقتصادی منجر به بهبود معیشت مردم می‌شود.


وی با اشاره به اینکه برنامه‌های استان باید مطابق برنامه هفتم توسعه و سند آمایش باشد، گفت: یکی از عناصر ارزیابی مدیران جذب منابع ملی است.


رحمانی با بیان اینکه با کمک مدیران سه مسیر را برای تکمیل کار‌های عمرانی دنبال می‌کنیم گفت: یک هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان با بانک تجارت برای طرح‌های ملی در حوزه آب قرارداد منعقد شده است که باید اقدامات لازم انجام شود.


استاندار خاطرنشان کرد: از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور ۱۰ طرح در حوزه آب و راه اخذ شده که حوزه عمرانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید این تعداد طرح را احصا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.