فرمانده یگان حفاظت اراضی کردستان گفت: در هفته‌ای گذشته ۱۴ مورد تغییرکاربری غیر مجاز به مساحت یک هکتار و ۳۰۰ متر مربع در استان شناسایی شده است.

خالد میرکی اظهار کرد: ۱۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در بازید‌های صورت گرفته به مساحت تقریبی یک هکتار و ۳۰۰ متر مربع در مناطق مختلف کردستان توسط کارشناسان یگان حفاظت امور اراضی شناسایی و توقف عملیات انجام شده است.

وی با بیان اینکه خارج شدن از اراضی مرغوب کشاورزی از چرخه تولید زیانی غیر قابل جبرانی است، افزود: حفظ و حراست از اراضی کشاورزی مهم‌ترین رسالت و وظیفه است که مستلزم به‌کارگیری همه امکانات موجود و تعامل با سایر دستگاه‌ها است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کردستان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

میرکی گفت: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان فعال بوده و با گشت‌های مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار