مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: به منظور ساماندهی تردد زائران در تمامی مسیرها، فروش اینترنتی بلیط از مرز بین المللی مهران به تمامی نقاط کشور به صورت اینترنتی خواهد بود.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: مسافران و زوار می توانند جهت تهیه بلیط از طریق جایگاه های مجاز شرکت های حمل و نقل مسافری اقدام کنند.

وی افزود: زائران برای تهیه بلیط می توانند با جستجوی عبارت "بلیط از مهران به ... " و یافتن جایگاه های فروش اینترنتی, بلیت الکترونیکی اتوبوس و سواری از مبدا پایانه شهید سلیمانی مهران به سایر استان ها تهیه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه اجرای این طرح گامی بزرگ در جهت مدرن‌سازی و بهبود خدمات‌رسانی در پایانه‌های مرزی است، یادآور شد: با استفاده از فروش اینترنتی بلیت، مسافران می‌توانند به صورت آسان و سریع بلیت خود را تهیه کرده و از صف‌های طولانی در پایانه‌ها اجتناب کنند.

چشمه خاور با اشاره به تردد زائران در نیمه نخست سال جاری از مرز بین المللی مهران گفت: در این مدت پنج میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۵۷ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد(ورود و خروج) کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۱۵۵ نفر مسافر ایرانی به کشور ورود و ۲ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۵۲۹ نفر ایرانی نیز از مرز خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: طی این بازه زمانی( ابتدای سال تا شهریور ماه) ۴۱۸ هزار و ۷۹۹ نفر خارجی از مرز مهران خروج و ۴۸۰ هزار و ۲۷۴ نفر نیز از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند.

چشمه خاور یادآور شد: تنها در بازه زمانی ماه صفر سه میلیون و ۲۷۳ هزار و ۴۸۵ از طریق مرز بین‌المللی مهران(ورود و خروج) تردد کرده‌اند.

چشمه خاور بیان کرد: در حال حاضر به صورت روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد می‌کنند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.