مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از در حال احداث بودن چهار پروژه کتابخانه در مناطق مختلف استان خبر داد.

پروانه رضاقلیزاده با بیان این که کتابخانه‌های مرکزی شهرستان‌های پارس‌آباد با ۵۰ درصد و خلخال با حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و کتابخانه‌های روستا‌های مولا کندی پارس‌آباد و دولت آباد نمین در حال احداث است، اظهار کرد: تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تامین اعتبار دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: کتابخانه بخش قصابه شهرستان مشگین‌شهر هم آماده افتتاح بوده و به مناسبت هفته کتاب ۲۴ آبان ماه افتتاح خواهد شد تا دغدغه اهالی کتاب از حیث فضای کتابخانه‌ای در این بخش برطرف شود.
او در خصوص سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اردبیل نیز اظهار کرد: سازه و ساختمان این پروژه از سال‌ها قبل احداث و تکمیل شده بود و مشکل تجهیز امکانات و تجهیزات داشت که طی ماه‌های گذشته تکمیل شد.
رضاقلیزاده گفت: برای تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اردبیل که اخیرا مورد بهره‌برداری قرار گرفت ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع سفر ریاست جمهوری به استان و منابع استانی هزینه شده است.
او هدف از احداث و تجهیز سالن کتابخانه مرکزی اردبیل را برگزاری برنامه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانست و افزود: بستر برگزاری برنامه‌های هنری نظیر موسیقی نیز با اندکی تامین مقدمات در این سالن وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.