رییس مرکز بهداشت زاهدان گفت: بازرسان این مرکز در بازدیدهای مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، در راستای حفظ و صیانت از سلامت مردم بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را کشف و معدوم سازی کردند.

دکتر فریبرز راشدی با اشاره به اینکه بازرسین سلامت محیط و کار بصورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت دارند، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست اول امسال در۴۳۳ مورد بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را کشف و معدوم کردند.

وی با اشاره به اینکه صیانت از سلامت مردم وظیفه ما است و با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۳۵ هزار بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در زاهدان انجام شده و ۵۸ واحد صنفی متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس مرکز بهداشت زاهدان افزود: به تمامی متصدیان عرضه کننده مواد غذایی توصیه می‌شود نهایت دقت در فروش و عرضه مواد غذایی سالم با مشخصات کامل بهداشتی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی موارد تخلف را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی به شماره‌ ۱۹۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار