جشن بزرگ هفته ملی کودک با عنوان نسل امید در مجموعه ۲۵۰۰ نفری انقلاب کرج برگزار شد.

محمدی رییس شورای شهر کرج ضمن تبریک هفته ملی کودک به تمامی نونهالان و خردسالان کشور بویژه کودکان شهر کرج، گفت: جایگاه کودک در خانواده و همچنین سطح جامعه به عنوان نسل آینده ساز از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌بایست علاوه بر پرداختن به آموزش و پرورش آنها، بخش نشاط اجتماعی این قشر مهم از اجتماع نیز مورد توجه قرار گیرد.
 
او تصریح کرد: سازمان فرهنگی شهرداری کرج طی اقدامی متفاوت نسبت به سال‌های اخیر بزرگترین جشن کودک شهر کرج را با عنوان نسل امید در روز شنبه ۲۱ مهرماه، در سالن ۲۵۰۰ نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد. 
 
او کودکان را دنیایی از زیبایی، احساس سرزندگی و نشاط توصیف کرد که آینده و سربلندی این سرزمین را رقم می‌زنند و رسیدگی و پرداختن به این قشر ضامن آرامش و آینده جامعه است.
 
محمدی با اذعان بر اینکه هر چه امروز به کودکان بیاموزیم فردا در رفتار و گفتار آنها مشاهده خواهیم کرد، ادامه داد: ایجاد خاطره‌ای خوش و ماندگار در ذهن کودکان در روز‌هایی که به نام آنان نام‌گذاری شده، اتفاقی ارزشمند است که در خاطر این نسل تا سال‌ها به جا خواهد ماند.
 
گفتنی است در این مراسم دانش آموزان و کودکان البرزی ضمن همدردی با کودکان مظلوم و بی دفاع غزه و لبنان از آرزو‌های خود برای داشتن جهانی بدون جنگ و ظلم گفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار