استاندار قزوین گفت: رفع ناترازی انرژی نیازمند تدبیر است و با احساس و گفت و شنود‌های محلی نمی‌توان با این مسئله برخورد کرد و باید تصمیم عقلانی گرفته شود و نمی‌توان با نگاه‌های سطحی به این موضوع پرداخت.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم افتتاح ساختمان اداره گاز شهرستان بوئین زهرا گفت: علی رغم تمامی مشکلات موجود در ماه‌های گذشته مانند شهادت رئیس جمهور و استقرار دولت و مجلس جدید، بر فرآیند خدمت گذاری به مردم هیچ گونه خللی وارد نشده است و تمامی امور به بهترین شکل ممکن در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: بوئین زهرا در سه سال اخیر در کانون خدمت گذاری مجموعه دولت بوده است و با تلاش و تدابیر مدیران، فرآیند خدمت گذاری با آهنگ پیشرفت خوبی دنبال می‌شود.

اعلایی گفت: برای تمامی مسائل لازم التوجه شهرستان بوئین زهرا مانند آب، راه، محیط زیست، توسعه گمرک و بسیاری از موضوعات دیگر تدابیر لازم اتخاذ شده است و امیدواریم ادامه دار باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: بوئین زهرا در حوزه کشاورزی، صنعت و مسیر‌های مواصلاتی دارای ظرفیت‌های فوق العاده‌ای است، در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت‌ها استفاده شود و باید این تلاش روز به روز بیشتر شود.

نماینده عالی دولت در استان با تشکر از همراهی خوب مردم بوئین زهرا برای انجام فرایند‌های خدمت رسانی اظهار داشت: همچنان بر مدیریت مصرف آب در بوئین زهرا تاکید می‌کنیم چراکه مصرف نامناسب آب به زندگی همه مردم ضربه وارد خواهد کرد و این شهرستان در زمینه موضوعات آبی مانند فرونشست زمین چالش‌های جدی دارد.

وی افزود: البته با راه اندازی سد بالاخانلو مشکلات تاحدودی برطرف خواهد شد ولی همراهی مردم در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی نیازمند تدبیر است و با احساس و گفت و شنود‌های محلی نمی‌توان با این مسئله برخورد کرد و باید تصمیم عقلانی گرفته شود و نمی‌توان با نگاه‌های سطحی به این موضوع پرداخت، به همین دلیل مجلس و دولت باید در این زمینه ورود جدی و علمی داشته باشند و مردم هم باید نسبت به این موضوع توجیه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.