وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و همچنین تولیت حرم مقدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر مؤمنی در دیدارِ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد موضوعات فرهنگی را مهم برشمرد و گفت: این قبیل موضوعات، گسترده و فرا دولتی است که همراهی و همکاری همه نهادها را می‌طلبد.
آیت‌الله علم‌الهدی نیز ضمن تبریک به استاندار خراسان رضوی برای کسب توفیق خدمت به آستان حضرت رضا(ع) اظهار کرد: معتقدم هرکسی در این سرزمین توفیق عهده‌داری مسئولیت و خدمت پیدا می‌کند، پیش‌تر حکم خادمی‌اش را خود حضرت امضا کرده‌اند.
امام جمعه مشهد، توجه به تکمیل آزادراه حرم تا حرم و احداث قطار سریع‌السیر مشهد ـ تهران را دو موضوع حائز اهمیت برای دولت عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه بنده در مسائل عزل و نصب دخالت نمی‌کنم، جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی و حفظ هویت امام رضا(ع) را به ویژه در مسائل اجتماعی و ساخت وسازها بسیار مهم خواند.
وزیر کشور امروز همچنین با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.
حجت‌الاسلام احمد مروی در این دیدار گفت: آستان قدس رضوی براساس فرمایش رهبر معظّم انقلاب اسلامی، «همکاری و کمک» به دولت‌ها را وظیفه خود می‌داند؛ از این رو با مسئولانی که از طرف دولت مستقر انتخاب شوند؛ همراهی و همکاری می‌کند زیرا موفقیت آنها را موفقیت نظام اسلامی می‎‌دانیم.
در این دیدار دکتر اسکندر مؤمنی، وزیر کشور گفت: استان خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که بزرگترین آن وجود آستان مقدس امام رضا(ع) است.
وی افزود: حضور میلیون‌ها زائر در سال فرصت‌های خوبی برای رشد و بالندگی این استان فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.