سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به تشریح آخرین جزئیات از حادثه حریق بازارآهن شادآباد پرداخت.

سیدجلال ملکی در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۰۷ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. ۱۱ ایستگاه به همراه خودرو‌های تجهیزات تنفسی، بالابر و ... سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک بازارچه این بازار که مشخص نیست دقیقا چند مغازه دارد، دچار حریق گسترده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این مغازه‌ها وسایل بسیار خطرناکی مانند هزاران افشانه، لوله، اسپری و چسب‌ها نگهداری می‌شده که همگی در حال ترکیدن و انفجار هستند.

ملکی گفت: علاوه بر تعدادی از مغازه‌ها که اکثرا دو طبقه هستند و شعله‌ور هستند، تعدادی انباری نیز در این بازارچه وجود دارد که با وسایلی مانند سقف‌های شیروانی ساخته شده اند که باعث شعله وری بیشتر نیز شده اند.

وی افزود: حدود ۱۰ خودرو نیز در محل وجود دارد که آنها نیز شعله ور هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: بخش زیادی از اضلاع آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه شنبه گفت: آتش نشانان دقایقی قبل در عملیات جستجو جسد سه نفر از افراد حاضر در محل حادثه آتش سوزی بازار آهن شادآباد را کشف کردند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان تهران، تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی انبار شاد آباد به ۷ نفر افزایش یافت که ۶ نفر در محل درمان شدند و یک نفر به بیمارستان یافت آباد منتقل شد.

محمد اسماعیل توکلی نیز پیش از این از اعزام پنج آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و دو اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داده بود.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران در غرب پایتخت و محله شادآباد از نزدیک در جریان فرایند امدادرسانی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
انبار لوازم قابل انفجار باید تاییدیه آتیش نشانی داشته باشن و ضمنا خارج از شهر باشن و تا ۵۰۰ متر دور و ورشون تراکم جمعیتی وجود نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
مواد انفجاری باید در زیر زمین انبار بشن
Canada
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۳
متاسفانه هر چه پولدار تر میشویم
خسیس تر میشویم
الان بازار تهران هم مشکلاتی دارد و باید بازسازی شود
ولی تجار دم به تله نمیدهند ..بخاطر هزینه
تا خدای نکرده .مشکلی پیش بیاد ..بعد بازسازی خواهیم کرد
آخرین اخبار