در پی درخواست اهالی کوی امیرالمومنین، جمعی از مسئولان با حضور در این محله به بررسی میدانی طرح اتصال بلوار شهید صدوقی به خیابان آذر یزدی پرداختند.

در پی مطالبه اهالی کوی امیرالمومنین (کوچه ۱۵) و با حضور مهندس اعتباری، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، دکتر کشفی، مدیر منطقه چهار شهرداری و جمعی از معاونین شهرداری، بازدید میدانی از این منطقه صورت گرفت.

هدف از این بازدید بررسی شرایط اجرای طرح اتصال بلوار شهید صدوقی به خیابان آذر یزدی بود که طی چندین سال گذشته عملیاتی نشده بود.

در این بازدید، سید ابوالفضل کشفی، مدیر منطقه چهار شهرداری یزد، ضمن تقدیر از همراهی، صبوری و مطالبه‌گری مردم کوی امیرالمومنین اظهار داشت: با همکاری و توافق مالکانی که املاک‌شان در محدوده طرح قرار دارد، امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه ارتباطی بلوار شهید صدوقی به خط اصلی کوی امیرالمومنین را برقرار کنیم.

در ادامه مهندس اعتباری رییس کمسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های بیشتر و تعامل میان مردم و شهرداری، موانع موجود در مسیر اجرای این طرح رفع شود و زیرساخت‌های منطقه بهبود یابد.

همچنین در این بازدید مقرر شد تا پیش از پایان آذرماه، اقدامات لازم برای ایجاد سرعت‌کاه‌های استاندارد و حفر چاه‌های جذبی در این منطقه به انجام رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار