معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به ۳ هزار و ۱۱ بیمار صعب العلاج و خاص در استان خبر داد.

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی و درمانی به ۳ هزار و ۱۱ بیمار صعب العلاج و خاص در استان گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۵۸ بیمار صعب العلاج و ۱۵۳ بیمار خاص هستند.

او افزود: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیند‌های درمانی، تأمین دارو‌های مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به این که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای کمک به این بیماران هزینه شده عنوان کرد: در رابطه حمایت از مددجویان زیرپوشش و بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذائی، هزینه‌های درمانی، تجهیزات، رفت و آمد و ... ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی به فرآیند شناسایی بیماران صعب العلاج از طریق نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این عزیزان فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.