رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فامنین گفت: ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و ۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی این شهرستان در نیمه نخست امسال خط کشی شده است.

علی رجبی افزود: در راستای اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ارتقای ایمنی مسیر‌های ارتباطی از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر هفت کیلومتر روکش آسفالت، ۴۳ کیلومتر شانه سازی و ۲۸۰ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی صورت گرفته است.

وی اجرای ۱۰ هزار متر مکعب ترانشه برداری، بیش از ۲۵ مورد تنقیه پل‌ها، هفت دستگاه تعریض پل و ۱۰ دستگاه تعمیر و مرمت پل، نصب بیش از یک هزار و ۳۰۰ عدد تابلو و علائم به منظور ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در جاه‌های فامنین را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فامنین افزود: عملیات ترانشه برداری، تعریض، خاکریزی طولی و شانه سازی در جاده قلعه جوق و مسیر چپقلو به صورت امانی در حال اجرا است.

رجبی با بیان اینکه نقطه حادثه خیزی در شهرستان فامنین وجود ندارد اظهار کرد: نقاط مستعد تصادف با نصب تابلو و علائم و اجرای خط کشی، شیار لرزاننده، ایجاد خاکریز طولی، ریزش برداری و ترانشه برداری و اصلاح قوس آشکار سازی شده اند.

برچسب ها: راهداری ، خط کشی راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.