به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی و خیران ۲ باب مدرسه در مهربان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان  شرقی در آیین افتتاح مدارس خیر ساز گفت:به همت خیر بزرگوار فتح الله صالحی شمیرانی اهل شمیرانات تهران و خیرین روستای قیصریه مدرسه ۳کلاسه این روستا در ۱۳۵ متر مربع با اعتبار ۲میلیارد و پانصد هزار تومان به بهره برداری رسید.

فرهودی گفت:به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و خیر استانی حاج عسگر شیر محمدی مدرسه ۶کلاسه شهید خدمت آیت الله آل هاشم با زیربنای ۴۰۷متر مربع با اعتبار ۸میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود:برای ساخت سالن ورزشی این روستا به صورت مشارکتی با خیر بزرگوار حاج عسگر شیر محمدی ۵۰درصد این پروژه اجرا شده است.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه منطقه مهربان امکانات تفریحی ندارد و در سطح شهرستان یک سینمای فعال وجود ندارد و این امر موجب شده است که اوغات فراغت دانش‌آموزان و جوانان بیهوده هدر رود.

نصیرپور گفت: احداث سالن ورزشی برای روستای آلان از ضروریات است و دستور احداث آن از وزیر محترم اخذ شده است و امیدواریم بزودی به مرحله اجرایی برسد.

وی افزود:۲۸ روستای منطقه مهربان از نعمت آسفالت و روکش آسفالت بهره‌مند خواهند شد.

ابراهیمی بخشدار مهربان گفت:پروژه احداث مدرسه آزادی و عفت مهربان و مدرسه ۱۲کلاسه شهر شربیان به صورت ناقص رها شده است که امیدواریم به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان این مشکل حل شود.

وی افزود:به دلیل فرسوده بودن دبیرستان شهر دوزدوزان این مدرسه تخلیه و جابجا شد والان به صورت دو شیفته در مدرسه دیگر جاگذاری شده و با کمبود فضای آموزشی مواجهه هستیم.

گفتنی است در این مراسم از خیرین مدرسه ساز تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.