کتائب حزب الله عراق بار دیگر تاکید کرد در صورت حمله به ایران یا عراق، رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در منطقه مورد هدف قرار خواهند گرفت.

کتائب حزب‌الله عراق تهدید خود را مبنی بر جنگ انرژی در صورت حمله رژیم تروریستی اسرائیل به عراق یا جمهوری اسلامی ایران تکرار و تاکید کرد که جهان در هر روز ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست خواهد داد.

براساس گزارش القدس العربی، ابو العسکری، سخنگوی کتائب حزب الله در حساب اجتماعی خود نوشت: ما مجدداً تأکید می‌کنیم که هرگونه هدف‌گیری علیه کشورمان عراق یا استفاده از زمین و آسمان آن برای هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران با پاسخ کتائب حزب‌الله خواهد شد و نه تنها منافع رژیم بلکه اما پایگاه ها، اردوگاه‌ها و منافع آمریکا در عراق و منطقه نیز اهداف این این شاخه مقاومت خواهد بود.

او افزود: ما اصولا جنگ انرژی را شروع نمی‌کنیم، اما اگر شروع شود، دنیا ۱۲ میلیون بشکه نفت در روز از دست می‌دهد و این چیزی است که ما به یاری خداوند متعال و با همراهی برادران یمنی در باب المندب و برادران ایرانی در تنگه هرمز این کار را انجام خواهیم داد.

این مقام کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: این جنگ بد را از خوب تشخیص داد و به وضوح نشان داد که چه کسانی جنود شیطان و چه کسانی جنود خداوند الرحمن الرحیم هستند.

او در پایان گفت: همانطور که دبیرکل در بیانیه اخیر خود تصریح کرد، رژیم‌های خبیث یعنی رژیم السیسی، رژیم اردن، رژیم سعودی با نهادهای وهابی و رژیم امارات هستند البته به این فهرست خبیث آنچه شیعه لندنی و لیبرال‌های عراقی و عرب نامیده می‌شوند را اضافه می‌کنیم.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار