نیکزادگفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه نظام تعلیم و تربیت و متخصصان بوده و این امر می‌تواند به بهبود شرایط قبولی در کنکور کمک کند.

علی نیکزاد در مراسم افتتاح مدرسه صدیقه طاهره در شهرک سینای اردبیل اظهار داشت: کاری که امروز استکبار جهانی با سردمداری آمریکا در خاورمیانه انجام می‌دهد، کار بیهوده‌ای است چرا که حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت پیروز میدان بوده و بدخواهان نظام دینی و ارزشی به هلاکت و نابودی خواهد رسید.

وی زمینه حمایت جمهوری اسلامی ایران را از جبهه مقاومت و هویت و اصالت نیروی ارزشی یادآور شد و تصریح کرد: ضروری است تا با آگاهی و تلاشی مضاعف سعی کنیم تا زمینه را برای نابودی صهیونیسم فراهم کرده و در نقطه مقابل آزادی ملت‌های ظلم دیده منطقه را با قوت و قدرت مهیا کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای رفع نواقص، ایرادات و اشکالات و تصویب قوانین اصلاحی در جامعه خبر داد و گفت: در مجلس یازدهم با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد سعی شد تا منابع حاصل از آن که ۷۰ هزار میلیارد تومان بود صرف کار‌های زیربنایی شده و یا دولت کمبود منابع خود را به نوعی جبران کند.

نیکزاد تاکید رئیس جمهور را بر اجرای عدالت یادآور شد و افزود: امیدواریم رئیس جمهور انقلابی در برقراری عدالت به ویِژه در پرداختی حقوق بازنشستگان متناسب با شرایط تورمی جامعه اقدام مناسبی را انجام داده و قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به درستی اجرا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان نماینده مردم در خط مقدم انتقادها، گلایه‌های مردمی و گروه‌های مختلف قرار داریم در حالی که در حوزه اجرا دولت اصلی‌ترین کانون توجه است و انتظار می‌رود به سرعت اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان را شاهد باشیم تا دغدغه این گروه در جامعه رفع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد تأثیر معدل در کنکور و پیشنهادات دولت در این زمینه اضافه کرد: ما آماده پذیرش پیشنهادات مقبول و منطقی هستیم ولی این تأثیرگذاری ۶۰ درصد مورد درخواست و مطالبه نظام تعلیم و تربیت و متخصصان بوده و قطعا این امر می‌تواند به بهبود شرایط آموزش و قبولی در کنکور کمک کند.

نیکزاد در مورد مدرسه دارالفنون و احداث این مدرسه به همت یکی از مدیران بانکی کشور بیان کرد: از بین ۴۰ مدرسه دارالفنون احداثی توسط این شخصیت وارسته، ۲ باب مدرسه دارالفنون نیز در استان اردبیل کلنگ‌زنی و در سریعترین زمان تکمیل شد و قرار است دهم آبان ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان این مدرسه شایسته مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: امیدواریم مسئولان استانی تا افتتاح این مدرسه زمین جدیدی را برای کلنگ‌زنی واحد‌های جدید آموزشی به همت این خیر و مجموعه بانکی در قبال مسئولیت اجتماعی در نظر بگیرند تا شاهد احداث مدرسه جدید به همت آنها باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مدرسه صدیقه طاهره شهرک سینا ما تأمین هزینه تجهیزات ورزشی و دوربین نظارتی را متقبل می‌شویم و امیدواریم سایر نیازمندی‌های این مدرسه به سرعت رفع و بهترین فضا را برای تعلیم و تربیت نسل آینده شاهد باشیم.

نیکزاد گفت: ۵۰ درصد مدارس در سطح کشور و استان اردبیل به همت خیران احداث می‌شود که در این مدرسه نیز بخشی از هزینه‌ها توسط خیران و بخش دیگر توسط نوسازی تأمین شده تا به صورت مشارکتی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با تلاش و جدیت همه مسئولان، خیران و بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی بتوانیم کمبود فضای آموزشی را به ویژه در شهر اردبیل رفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.