امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اثری در اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت،گفت: این حملات و تجاوزات بی‌جواب نخواهد ماند.

خطیب جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت‌المقدس این شهر گفت: مجامع بین‌المللی و آنهایی که در مقابل حق خواهی مظلومان فریاد حقوق بشر سر می‌دهند اکنون در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند و حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه کشور‌های اسلامی باید از این اتفاقات درس بگیرند افزود: مسلمانان باید بیدار شوند، به خود بیایند و از مظلومان فلسطینی حمایت کنند.

او تأکید کرد: دشمن بداند درخت تناور اسلام با خون شهدا پایدار و مقاوم‌تر می‌شود و خون شهیدان نه تنها انسان‌ساز بلکه نجات بخش نیز هست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه اقدامات جنایتکارانه و بزدلانه اثری در اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت تصریح کرد: این حملات و تجاوزات بی‌جواب نخواهد ماند.
خطیب جمعه اراک افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و اروپا اقدام به جنایت می‌کند و بدون شک مقاومت‌ها در برابر رژیم غاصب صهیونیستی جواب داده و پایان رژیم منحوس را رقم خواهد زد.

امام جمعه اراک با تقدیر از سپاه پاسداران در اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲، از معلمان، استادان و روحانیون خواست جنایات رژیم صهیونیستی را برای جامعه خود تشریح کنند.
او اقدام نتانیاهو در تغییر اسم جنگ غزه، از شمشیر آهنین به جنگ رستاخیز را برای همراه کردن مسیحیان با خود دانست و خاطرنشان کرد: جهان به جنایات رژیم صهیونیستی آگاه است و اگر دولت‌ها بیدار شوند این رژیم ساقط می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه غزه وسعتی دو کیلومتری دارد گفت: آمریکای جنایتکار در ماه‌های گذشته ۷۲۰ میلیارد دلار و به تازگی نیز ۲۰ میلیارد دلار تسلیحات نظامی به اسرائیلی‌ها کمک کرده است و حجم کمک‌های نظامی به اسرائیل آنقدر زیاد است که این رژیم کودک‌کش، فقط در یک روز هزار و ۲۰۰ نقطه را در غزه بمباران کرد، اما هنوز به مقاومت مردم آنجا مواجه است.

وی به جمعه نصر و اقامه نماز جماعت توسط مقام معظم رهبری در تهران اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی با حضور معظم‌له تبلور وحدت و یکپارچگی ملت و شجاعت ولی فقیه در برابر دشمنان بود.

برچسب ها: رژیم کودک کش ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.