حجت الاسلام محمدی گفت: دشمنان بادروغ پراکنی فرهنگ‌ها را از بین می‌برند، اما بدانند که این مملکت با عنایت امام زمان (عج) با عزت و اقتدار به حرکتش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد،

حجت الاسلام سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزدگفت: دشمنان بادروغ پراکنی فرهنگ‌ها را از بین می‌برند، از بی احترام به والدین تا ترویج بی حجابی در کشور‌ها هدف دشمنان است.

وی تصریح کرد: اگرچه دشمن، کارخانه دروغ سازی درست کرد تا بین ملت بزرگ ایران اسلامی تفرقه ایجاد کند، اما نمی‌دانند که این مملکت با عنایت امام زمان (عج) با عزت و اقتدار به حرکتش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد، اما برای طی این مسیر لازم است که هوشیار باشیم و چشم بصیرت مان را تقویت کنیم.

با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: جرم این رژیم نه تنها اشغالگری و بی حرمتی به مسجد الاقصی است، بلکه مرکز همه شرارت ها، فسادها، بدبختی‌ها و مشکلات جهان به شمار می‌آید.

وی افزود: فلسطین و لبنان مساله اول جهان است و ایستادگی در برابر این رژیم و توقف جنایت‌های آن نه تنها وظیفه مسلمانان بلکه وظیفه همه جهانیان محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: رژیم صهیونیستی اقتصاد‌ها را نابود کرده، فرهنگ‌ها را از بین برده و جنایت و ظلم و بی رحمی مرتکب می‌شود، اما مجامع بین المللی در قبال همه این وحشی گری‌ها باز هم سکوت اختیار کرده اند.

وی تأکید کرد که در شرایط کنونی باید مقاومت و صبر و ایستادگی کرد و به نبرد با این غده سرطانی تا نابودی آن پرداخت و مطمئنا پیروزی از آن ماست و رژیم غاصب به زودی از بین می‌رود.

محمدی همچنین با اشاره به تصویب قانون حجاب و عفاف از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: در این قانون که به زودی ابلاغ خواهد شد برای بیست دستگاه وظیفه تعیین شده و همه باید برای اجرای آن پای کار باشند تا به خوبی اجرایی شود.

وی به معرفی استاندار جدید یزد اشاره کرد و گفت: امیدواریم ایشان همکارانی لایق و توانمند و به دور از خط و جناح معرفی کند و پیگیر حل مشکلات استان از جمله آب و مسکن باشد.

امام جمعه موقت با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مهران فاطمی افزود: وی در دوره مسئولیت خود به خوبی درخشید، وقت گذاشت و تلاش‌های خوبی برای حل مشکلات استان داشت.


 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.