با حکم دستگاه قضایی، ۴۰ کوره زغالسوزی در سطح روستا‌های بخش مرکزی رفسنجان تخریب شد.

با حکم دستگاه قضایی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان، نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی، جانشین دادستانی و اداره محیط زیست شهرستان رفسنجان، ۴۰ کوره زغالسوزی در سطح روستا‌های بخش مرکزی تخریب شد.

مجید دهقانی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان در این زمینه گفت: یکی از مباحث حفظ حقوق عامه در شهرستان رفسنجان، کوره‌های زغالسوزی است که برای مردم ایجاد آلودگی می‌کنند.

 وی افزود: در این حوزه حکم تخریب از طرف دستگاه قضایی صادر شده است که طی پارسال تعدادی از این کوره‌ها از سوی دهیاری ها، بخشداری و دیگر دستگاه‌ها جمع آوری و به نقاط دیگر شهرستان منتقل شدند.

دهقانی  ادامه داد: این فرایند ادامه دارد به طوری که آخرین اخطاریه یک هفته‌ای به صاحبان کوره‌ها در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ داده شده است.

 وی تصریح کرد: از امروز با حکم دستگاه قضایی و با همکاری و حضور نیروی انتظامی، بخشداری مرکزی، جانشین دادستانی و اداره محیط زیست شهرستان، ۴۰ کوره زغالسوزی در سطح روستا‌های بخش مرکزی مسلوب المنفعه و تخریب شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان تاکید کرد: در هفته‌های آینده این امر ادامه خواهد داشت تا کلیه کوره‌ها جمع آوری و به نقطه معین شده یعنی جلال آباد انتقال یابند.

وی  گفت: برای حفظ حقوق عامه و سلامت مردم نیاز است که کوره‌ها جمع آوری شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.