تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز یکی از رسالت‌های استادان دانشگاه بیان حقایق و رسوایی چهره حقیقی غرب است، آشکارسازی حقیقت غرب برای نسل جوان بخشی از جهاد تبیین به شمار می رود.

حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار جمعی از رؤسا و اعضای هیات رئیسه دانشگاه‎‌های مشهد گفت: باید دانشجویان را به مطالعه کتاب‌های سرگذشت استعمار و تاریخچه کشور‌های غربی سفارش کرد.

او افزود: غرب به رغم دفاع از حقوق بشر، تاریخی سیاه و ننگین از استعمارگری، قتل، غارت و چپاول گری دارد؛ شالوده تمدن غرب بر جنایت، آدم کشی و برده‌داری بنیان نهاده شده و امروز نیز سردمداران غرب همین گونه هستند و چهره ضدحقوق بشری خود را پشت شعار‌های دروغین پنهان کرده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: ترور دسته‌جمعی و کور زنان، مردان، کودکان و مردم بیگناه لبنان با دستگاه‌های پیجر دستکاری‌شده و سکوت کشور‌ها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر، نمونه‌ای است که چهره حقیقی و دروغ بودن ادعای دفاع از حقوق بشر و صلح دوستی غرب را آشکار می‌کند.

مروی بیان کرد: جوانان فرزندان ما و آینده سازان کشور هستند، بنابراین باید با محبت، حوصله و سعه صدر سخنان آنان را شنید و با صداقت با آنها سخن گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.