به زودی تجهیزات و اقلام ورزشی با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در مدارس سراسر استان همدان با عنوان کاروان مهر امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در نشست کارشناسان تربیت بدنی و سلامت شهرستان، مناطق و نواحی ۲۰ گانه استان همدان، تربیت بدنی و سلامت را زیرساخت اساسی نظام تعلیم و تربیت دانست.

بخشی با اشاره به اهمیت توزیع تغذیه سالم در بین دانش آموزان، گفت: تمامی مدارس بایستی نسبت به توزیع مواد غذایی سالم اقدام کرده و مجوز پایگاه تغذیه سالم را دریافت کنند.

او با اشاره به رویکرد‌های نوین درس تربیت بدنی، گفت: کیفیت بخشی به برنامه‌های اجرایی درس تربیت بدنی سبب ارتقا توانایی‌های بدنی و حرکتی دانش آموزان، تبیین روش‌های تفریحی سالم و ترویج بهداشت در مدارس می‌شود. 

بخشی در ادامه با اشاره به سه محور نیروی انسانی، محتوی و برنامه، این سه مقوله را امری حیاتی در حوزه تربیت بدنی و سلامت برشمرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح در مدارس کم برخوردار استان همدان با موفقیت احداث شده و کمبود فضای ورزشی را مرتفع کرده است.

بخشی گفت: حضور در مدارس در اولویت کارشناسان تربیت بدنی و سلامت بوده و این ارتباط تنگاتنگ بین مدارس و اداره حفظ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.