مدیرکل اتباع قم گفت موکب خواهران عقیله العرب یکی از افتخارات مواکب مردمی مهاجران استان قم است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری قم گفت: مشارکت و حضور تاثیرگذار بانوان مسلمان با رعایت عفاف و حجاب در موکب عقیله العرب (س) زبانزد بود .

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان اسلام در ترویج ناهنجاری های اجتماعی بانوان گفت : موکب عقیله العرب (س) نماد مشارکت و حضور تاثیرگذار بانوان مسلمان در رویدادهای اجتماعی مهاجرین محسوب می شود .

 علی اکبر زارعی در آئین قدردانی از خادمین موکب مردمی اربعینی عقیله العرب مشارکت موثر بانوان مهاجر با رعایت عفاف و حجاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: شاهد درخشش و نماد محوری موکب عقیله العرب (س) در بین مهاجران افغانستانی مقیم قم هستیم که این رویکرد باید در تمامی زمینه های فرهنگی اجتماعی تقویت و توسعه یابد .

وی حمایت های اداره کل امور اتباع استان و سازمان ملی مهاجرت از ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی در سطوح مختلف مهاجرین را برشمرد و ابراز امیدواری کرد : باید امکانات دستگاه های متولی مهاجران در کاهش آسیب های اجتماعی این قشر مورد بهره برداری قرار گیرد.

زارعی با اشاره به شرایط فعلی جامعه جهانی اسلام و لزوم حمایت از جبهه مقاومت تاکید کرد : بستر سازی و ترویج فرهنگ مقاومت در بین جوانان و نوجوانان مهاجر باید از سطح مساجد محله محور آغاز گردد.

مدیر کل امور اتباع استان با قدردانی از انجام فعالیت های فرهنگی بصورت مطلوب توسط بانوان مهاجر خاطر نشان کرد : ظرفیت های ارزشمند درحوزه بانوان نخبگان مهاجر باید شناسایی و از آنان بهره بیشتر گرفته شود­.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.