امروز مشعل گاز ۵ روستا در الموت روشن شد که با این اقدام حدود ۷۰۰ خانوار روستایی از مزایای گاز بهره‌مند شدند.

پروژه گازرسانی به روستا‌های طاله، ایلان، هنیز، چوثر و کلایه در الموت شرقی، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم محلی افتتاح شد.
 
علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در آیین این افتتاح، گازرسانی به روستا‌ها و ایجاد زمینه عدالت در دسترسی مردم به امکانات را مایه مباهات مجموعه تحت مدیریت خود دانست.

حجتی‌پور افزود: گازرسانی به روستا علاوه بر ایجاد انگیزه بر سکونت دائم اهالی و پیشگیری از مهاجرت به شهر، موجب رونق اشتغال و کسب‌وکار در فضا‌های روستا‌ها نیز می‌شود.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز در این آیین، خدمت به مردم را احسن همه فعالیت‌ها دانست و تأکید کرد: مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند.

سردار رفیعی آتانی افزود: ساکنان روستا‌ها هم حق دارند طعم خوش امکانات، رفاه و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بچشند و از فواید آن بهره‌مند شوند.

سالار ولایت مدار نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نیز در این آئین بیان کرد: دیدن توسعه و عدالت در جامعه زمانی لذت‌بخش است که روستاییان نیز به آن دسترسی پیدا کنند تا همگی شاهد تحقق عدالت در میهن عزیزمان باشیم.

ولایت مدار اضافه کرد: بدون بهره‌مندی روستاییان از امکانات عدالت کاملاً برقرار نمی‌شود و دایره خدمت‌رسانی به مردم نیز ناقص می‌ماند از همین رو در توزیع همه خدمات و امکانات روستاییان باید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها در نظر گرفته شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار