نایب رئیس کمسیون داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناترازی حضور اتباع در مناطقی از استان قم و کشور گفت: به دنبال اخراج اتباعی هستیم که بدون مجوز در کشور هستند.

 حجت الاسلام قاسم روان بخش در دیدار مردمی با اهالی جمکران ساماندهی ریزگرد‌ها را در دستور کار جدی مجلس دانست وگفت:از وزارت نفت قول ۱.۵همت اعتبار بابت ساماندهی ریز گرد‌ها در استان گرفته شده است.
 
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی و آبادانی محله جمکران تاکید کرد و افزود: وضعیت کوچه‌ها و شوارع در شان این محله نیست شهرداری باید هرچه سریعتر برای رفع موانع اقدام کند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ساماندهی فاضلاب شهری و اجرای طرح تفضیلی در محله جمکران را گام اول در اجرای ساماندهی این محله دانست
حجت الاسلام قاسم روانبخش تامین دبیرستان و مراکز اموزشی را هم از دیگر خواسته‌های اهالی دانست وتهاتر زمین داخل بافت با زمین‌های ۵۶۰هکتاری و طرح امام حسن با هدف ساخت ۱۱۰مدرسه از سوی سپاه و اموزش و پرورش دو مسیر میان بر برای تهیه زمین و ساخت مدرسه در این محله را در راستای انجام آن بیان کرد.
 
نایب رئیس کمسیون داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناترازی حضور اتباع در مناطقی از استان قم و کشورگفت:با ارائه طرح ساماندهی اتباع و تصویب در صحن به دنبال اخراج اتباعی هستیم که بدون مجوز در کشور هستند.
 
تامین نانوایی، فضای سبز، ساماندهی خیابان ظهور و تعیین تکلیف اسناد مالکیت با هماهنگی شهرداری و ثبت اسناد از دیگر خواسته‌های اهالی جمکران در دیدار با نمایند مجلس شورای اسلامی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار