رئیس دادگستری بم گفت: تعاملات سازنده بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، زمینه ساز کاهش جرایم و توسعه امنیت پایدار در این شهرستان بوده است.

سلمان اعظمی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان بم ضمن گرامیداشت هفته فراجا، از تلاش‌های این مجموعه در ایجاد نظم وامنیت موجود در شهرستان تقدیر کرد و افزود: نیروی انتظامی با جهاد و تلاش بی‌وقفه، امنیت پایدار ایران اسلامی را تامین می‌کند.

وی ضمن بیان این مطلب که همکاری دوجانبه نیروی انتظامی و دادگستری امری ضروری بوده و زمینه ساز کاهش جرائم خواهد بود، اظهارداشت: تعامل سازنده مابین دستگاه قضا و مجموعه انتظامی باعث پیشرفت کار، اجرای بهتر مصوبات و حل مشکلات مردم خواهد شد و با افزایش این گونه تعاملات سازنده و هم افزایی بیشتر، موجبات کاهش وقوع جرایم و درنهایت رضایت مندی شهروندان فراهم می‌شود.

این مقام قضایی با تاکید به اینکه ماموران پلیس دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه هستند و دستگاه قضایی با قدرت از نیرو‌های انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده و خواهد بود.

اعظمی تاکید کرد: نیروی انتظامی از نهاد‌هایی است که بی وقفه در تامین امنیت کمک می‌کند و این اقدامات جهادگونه باید همواره مورد تقدیر و تشکر همگان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار