جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۴ عضو باند سرقت که با تعویض کارت‌های عابر بانک بیش از ۵ میلیارد ریال برداشت کرده بودند، خبر داد.

سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان بابلی مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک خود و برداشت غیرمجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه از مال باختگان مشخص شد سارقان غیر بومی با لهجه عربی و با القای غریب بودن و عدم آشنایی با دستگاه کارتخوان، در خواست شارژ تلفن همراه را می‌کردند و در فرصت مناسب با متوجه شدن رمزکارت، کارت‌های عابربانک مالباختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کردند.

جانشین انتظامی مازندران ادامه داد: در بررسی‌ها تخصصی چهره سارقان و محل تردد آنان شناسایی و طی هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی، کارآگاهان موفق شدند در مراقبت‌های ویژه پلیسی، زمانی که متهمان قصد فریب شهروند دیگری را داشتند آنان را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه ۴ متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۱۸ فقره سرقت و برداشت بیش از ۵ میلیارد ریال از حساب مالباختگان اعتراف کردند، گفت: مقادیر زیادی اموال خریداری شده با کارت‌های عابر بانک سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار