مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: به تولید کنندگان قطعات خودرویی که کارگاه اجاره‌ای دارند در شهرک صنعتی لیا زمین واگذار می‌شود.

صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در گفتگوی حضوری با برنامه روی خط باشید گفت: این افراد می‌توانند زمین را به صورت اقساطی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان تا پایان مهر فرصت دارند برای دریافت زمین درخواست دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: اولویت اول شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد یک شهرک صنعتی صنفی اخذ اراضی دولتی است تا قیمت تمام شده را پایین بیاورد اگر این اراضی وجود نداشته باشد به سرغ اراضی مستثنی می‌رود.

صفاری افزود: مطالعات خوشه کفش دانسفهان در دستور کار بود و برای اجرای آن اراضی دولتی نبود به همنی منظور برای خرید زمین‌های مستثنی وارد مذاکره شدیم.

وی اضافه کرد: قیمت اراضی مورد نظر از استاندارد خرید‌ها بیشتر است و نتوانستیم معامله کنیم اگر زمین با قیمت متعارف داشته باشیم هم مجوز‌ها و منابع ساخت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: ایجاد شهرک صنعتی باعث رونق صنعتی آن منطقه خواهد شد و افراد بومی می‌توانند استفاده‌های زیادی کنند.

صفاری اضافه کرد: مردم دانسفهان در زمینه قیمت خرید زمین‌های همکاری بکنند تا شاهد توسعه این منطقه باشیم.

صفاری ضمن اشاره به اینکه شهرک صنعتی نیکویه بیش از ۲۰ سال است در انتظار احداث است، افزود: در نیکویه امکانات زیر بنایی مثل آب و برق با هزینه‌های بالایی قابل تامین است و برای این کار نیاز به سرمایه گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: تصفیه خانه آراسنج هم دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار