سرپرست تیم المپیاد دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) از موفقیت تیم المپیاد این دانشگاه در بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور خبر داد.

دکتر بهرام رشیدی، سرپرست تیم المپیاد دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) از موفقیت تیم المپیاد این دانشگاه در بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور خبر داد.

 وی اظهار داشت: «دانشجویان ما، امیرحسین روح‌افزا، محمد امین گودرزی و محمد معظمی گودرزی، با عملکرد درخشان خود توانستند در این المپیاد علمی جزو نفرات برتر نهایی باشند.این موفقیت حاصل تلاش‌های پیوسته دانشجویان و حمایت‌های علمی و آموزشی دانشگاه است که محیطی مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد‌های آنها فراهم کرده است.»

وی در ادامه افزود: «ما در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) همواره تلاش کرده‌ایم که با ایجاد فضایی علمی و حمایتی، زمینه رشد دانشجویان در سطح ملی و بین‌المللی را فراهم کنیم. این دستاورد‌ها نشان از توانمندی بالای دانشجویان ما و کیفیت بالای آموزش در دانشگاه دارد.»

رشیدی با اشاره به قرار گرفتن نام او و دکتر محمد عابدینی، اعضای هیأت علمی گروه برق دانشگاه، در لیست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا بر اساس گزارش ۲۰۲۴ الزویر، در ادامه توضیح داد: «این افتخار بزرگی برای ما و دانشگاه است. این موفقیت نشان‌دهنده تأثیرگذاری پژوهش‌های ما در سطح بین‌المللی است و به ما انگیزه‌ای مضاعف می‌دهد تا به تلاش‌هایمان در حوزه علم و تحقیق ادامه دهیم و کیفیت پژوهش‌های علمی دانشگاه را بالاتر ببریم.»

وی در پایان تأکید کرد: «هدف ما این است که فضایی علمی و پژوهشی در سطح بین‌المللی فراهم کنیم که در آن دانشجویان و محققان جوان بتوانند در مسیر نوآوری و پیشرفت حرکت کنند. همچنین تلاش داریم تا با تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی، زمینه‌ساز رشد استعداد‌ها و ارتقای جایگاه علمی دانشگاه در عرصه‌های ملی و جهانی باشیم. امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و توجه به نیاز‌های علمی روز، شاهد موفقیت‌های بیشتری در سال‌های آتی باشیم.»

برچسب ها: دانشگاه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.