رییس کل دادگستری کردستان گفت: مدیران باید همواره برای مردم در دسترس باشند در غیر این صورت باعث فساد خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از مجموعه کتاب‌های ظرفیت‌ها، چالش‌ها و راهکار‌های مرتبط در کردستان که در سازمان بازرسی کردستان برگزار شد اظهار کرد: عملکرد بازرسی استان باید به‌گونه‌ای باشد که در کنار اینکه دستگاه‌های اجرایی را حامی و همکار خود می‌دانند و اهرم محرک و مثبت باشند، به همان اندازه مدیران متخلف و ضعیف از این دستگاه ترس داشته باشند.

رئیس دادگستری کردستان تأکید کرد: مدیران باید همواره برای مردم در دسترس باشند در غیر این صورت باعث فساد خواهد شد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد امور مختلف تأکید کرد و گفت: باید مجموعه‌های نظارتی نظام از جمله دستگاه قضا و بازرسی بر امورات و قوانین و مقررات اشرافیت کامل داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی همچنین بر لزوم ورود به مشکلات استان، همچون بازگشت حقوق دولتی معادن توجه به فرار مالیاتی، تصرفات اراضی و تغییر کاربری غیرمجاز، قانون جدید الزام به ثبت معاملات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه خلوص در کار قطعاً ماندگاری و اثرگذاری و پایداری عمل را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: کارمندان باید روحیه شهدا را در خود تقویت کنند و ریا کار نباشند.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: کسی که عمل خالص انجام دهد و دنبال سود و زیان نباشد همیشه خود را بدهکار بداند، درجات قرب و معرفت خود را از ذات خدای متعال بالا خواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار