فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: ۱۲۵ پروژه نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد که اتمام آنها نیازمند عزم جهادی و کار تیمی است.

جعفر توان در نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: در راستای اتمام طرح‌های عمرانی باید از ظرفیت تمام دلسوزان شهرستان استفاده کرد و با هم‌افزایی و پیگیری و جدیت در کار، تعامل، همراهی و همکاری، در راستای پیشرفت طرح‌ها گام برداشت.

وی خواستار احصای مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی، اولویت بندی و تدوین برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه‌ها شد و افزود: تاکنون با عزم جدی و کار تیمی شاهد ارتقای بسیاری از شاخص‌ها در این شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: آسفالت راه روستایی، گازرسانی روستایی، بهره‌مندی مناسب روستاها از شبکه ملی اطلاعات، اجرای زیرساخت های ورزشی در روستاها، تک خوانی کنتور برق، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار و اجرای طرح هادی از جمله شاخص هایی است که در این شهرستان روند افزایشی داشته است.

توان با اشاره به محدود بودن اعتبارات این شهرستان، گفت: مجموع اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی برای توزیع بین دستگاه‌های اجرایی سه هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال بوده است که این میزان پاسخگوی نیازهای این شهرستان نیست.

وی بر استفاده از ظرفیت معادن در قالب مسئولیت اجتماعی و همچنین خیران تاکید کرد و افزود: برای اجرای بسیاری از طرح ها و رفع نیاز شهرها و روستاهای این شهرستان می طلبد از پتانسیل خیران و معادن موجود استفاده کنیم.

برچسب ها: اتمام پروژه ها ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار