مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از کسب ۲ رتبه برتر کشوری به همت دانش آموزان این شهرستان در دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور و ۲۲ زیر محور از اسفند در این شهرستان آغاز به کار کرده بود، گفت: ۱۶ هزار و ۴۶۶ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه در این جشنواره شرکت کردند.

او افزود: از این تعداد ۶۱۲ نفر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند که پس از داوری منطقه‌ای در اردیبهشت، ۴۴ دانش آموز رتبه‌ اول منطقه‌ای را کسب کردند و به مرحله استانی راه یافته و پس از داوری‌های انجام گرفته در این مرحله نهایتا ۲۴ تیم به مرحله کشوری صعود کردند که در این مرحله ۲ تیم حائز رتبه‌های برتر شدند.


بیشتر بخوانید


بهدانی بیان کرد: دانش آموز دبیرستان فرزانگان حضرت زینب (س) در محور تربیت بدنی موفق به کسب رتبه دوم کشوری و دانش آموزان دبیرستان هیأت امنایی کاشی نیلوفر در محور بازی‌های مهارتی و توسعه‌ی فردی موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بین مدارس خاص شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند عنوان کرد: این جشنواره یکی از بزرگترین رویداد‌های علمی-پژوهشی دوره اول متوسطه است که با رویکردی تمام ساحتی در ۱۳ محور در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار