سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: سوخت مورد نیاز مردم در فصل زمستان باید از سوی شرکت نفت تامین، عادلانه و به موقع توزیع شود.

علی ولایتی پور در جلسه کمیته سوخت شهرستان زابل با بیان اینکه حفظ و نگهداری سوخت به‌عنوان یک ثروت ملی وظیفه همه مسوولان و مردم است، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های مجری تامین و توزیع این سرمایه ملی باید نظارت جامع و کامل‌تری بر نحوه توزیع، مصرف، نگهداری و سوخت‌رسانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با تدابیر مسوولان و همکاری مردم با صرفه جویی در مصرف انرژی از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری خواهد شد، افزود: بدون شک تامین سوخت مورد نیاز مردم یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های جدی مدیریت اجرایی شهرستان زابل است و با تمام توان، امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تامین این نیاز اساسی روستاییان و مناطق فاقد گاز تلاش خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل ادامه داد: توجه ویژه در امر خدمات رسانی به مردم بویژه تامین سوخت مورد نیاز بخش‌ها و روستاییان باید از اولویت‌های مهم متولیان امور بویژه دستگاه متولی باشد و معاونت‌های مختلف فرمانداری و بخشداران مربوطه نیز به طور مستمر بر نحوه انجام فرآیند این کار تا پایان فصل سرما نظارت جدی خواهند داشت.

وی بیان کرد: با توجه به طرح‌های مهم گازرسانی در سطح مناطق و بخش‌های مختلف شهرستان زابل مشکل سوخت و رهایی از مشقت‌ها و رنج‌های تامین آن تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

شرکت نفت سوخت مورد نیاز منطقه سیستان را به موقع تامین کند

نظارت و جلوگیری از قیمت‌گذاری سلیقه‌ای شرکت‌های گازرسان

ولایتی پور تاکید کرد: قیمت گذاری سلیقه‌ای برخی شرکت‌ها در عملیات لوله کشی و گازکشی منازل باید توسط کارشناسان مربوطه نظارت و از سلیقه‌ای عمل کردن جلوگیری شود.

وی گفت: ۱۷ هزار علمک در سطح شهرستان زابل نصب شده که باید ۳۰ هزار انشعاب اکنون فعال باشد؛ اما تاکنون هفت هزار و ۳۰ کنتور فعال بوده که می‌طلبد شهروندان هرچه سریع‌تر نسبت به گازکشی منازل اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل خاطرنشان کرد: در این راستا برای گازکشی هر واحد مسکونی ۱۵۰میلیون ریال با دوره بازپرداخت پنج‌ساله پرداخت خواهد شد که برای کمک به مددجویان زیر پوشش نهاد‌های حمایتی بر هر خانوار ۱۸۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اعطا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نرخ مصوب گاز مایع نیز به عموم مردم و شهروندان اعلام و با هرگونه اخذ وجه مازاد و گران‌فروشی نیز برخورد قانونی صورت گیرد، افزود: شهروندان تخلفات فروشندگان و عاملان توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی را به ۱۲۴ و یا فرمانداری و بخشداری‌ها گزارش دهند.

 نفت سفید، سوخت تراکتورها، گلخانه‌ها، نصب علمک و گازکشی منازل و همچنین توزیع گاز مایع و سوخت ناوگان طرح روستا مرکزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

برچسب ها: استانداری ، شرکت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.