مدرسه جنت ۲ در روستای دره بید و مدرسه چشمه‌های امید ۴ در روستای رحمت‌آباد شهرستان تیران و کرون به بهره برداری رسید.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدرسه جنت ۲ به همت خیر نیک‌اندیش حاج علی جنتی به یاد خیر کارآفرین و نیک‌اندیش زنده‌یاد حاج ناصر جنتی در زمینی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع و زیر بنای ۷۵۰ مترمربع در دوطبقه و اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


مدرسه چشمه‌های امید ۴ روستای رحمت‌آباد در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۸۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال به همت خیر نیک‌اندیش سید مهدی بلیانی احداث شد و به دستان نماینده خیر آقای سرجوقیان افتتاح شد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح مدرسه جنت ۲ در روستای دره بید گفت: استان اصفهان در جذب خیران و مدرسه‌سازی در کشور سرآمد است و نسبت مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی در کشور ۴۵ درصد است درصورتی‌که در استان اصفهان بیش از ۷۵ درصد است.

 
ناصر فتحی افزود: روز‌های ابتدایی سال تحصیلی جدید روز‌های خوبی در استان اصفهان بود و ۹۰ طرح و ۵۳۰ کلاس درس جهت استفاده ۱۷۰۰۰ هزار دانش‌آموز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


وی گفت: در مباحث استاندار سازی ۷۵۰ کلاس درس به سیستم‌های ایمن و استاندار مجهز شد همچنین ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در مدارس استان احداث شد.


علی‌محمدی کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: احداث طرح جنت ۲ طی مدت ۱۸ ماه توسط خیر نیک‌اندیش حاج علی جنتی ستودنی است و خیرین همیشه فراتر از انتظار در زمینه‌های مختلف ظاهر می‌شوند.


حسین صائبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: در روستای دره بید در مقطع ابتدایی ۱۹۰ نفر دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند که سال‌های قبل در این روستا با کمبود فضا مواجه بودیم و پس از احداث مدرسه جنت ۲ این موضوع مرتفع شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار