رئیس دادگستری عنبرآباد مسائلی مانند نبود پزشکی قانونی و زندان در عنبرآباد را از جمله مسائل پیش روی دستگاه قضا نام برد.

علیرضا سالاری سه دران دردیدار با رییس کل دادگستری استان ومعاونین وی، به حجم بالای مراجعان به دادگستری عنبرآباد اشاره کرد و گفت: طی یکسال بیش از ۶۰ هزار و ماهانه بطور متوسط بیش از ۵ هزار تردد در ورودی مجتمع قضایی شهرستان ثبت می‌شود. 

وی افزود:ساخت بیمارستان عنبرآباد ۱۵ سال پیش کلید خورد و علی رغم پیگیری ها، این پروژه پیشرفت چندانی نداشته و تا کنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.

 وی تصریح کرد: شهرستان عنبرآباد حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و متاسفانه به بعد درمانی مردم این شهرستان بی توجهی شده است که این موضوع مطالبه اصلی مردم عنبرآباد است. 

وی بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان در عنبرآباد از سال ۱۳۸۵ کلید خورده، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و بایستی راه اندازی این واحد تولیدی در دستور کار نهاد‌های مسئول قرار گیرد، زیرا با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم خواهد شد و متعاقب اشتغال افراد، جرم و انحرافات اجتماعی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد نیز دراین دیدار گفت: طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و پلیس ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

حامد عمرانی گفت: متاسفانه شاهد رخداد جرایم خشن مانند تیراندازی در شهرستان عنبرآباد هستیم، که لازم است تمام دستگاه‌های مسئول به وظیفه خود در جهت پیشگیری از وقوع جرایم خشن عمل کنند.

وی گفت: با احکام قضائی صادر شده در دادگستری شهرستان عنبرآباد، طی ۶ماه گذشته بیش از ۸۰ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شده است. 

عمرانی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های دستگاه قضائی به منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های دامی به انسان، مجهزترین کشتارگاه جنوب استان کرمان در عنبرآباد راه اندازی شد.

وی بیان کرد:پیش از این یک کشتارگاه استاندار دراین منطقه وجود نداشت و دام پس از ذبح بلافاصله به بازار ارائه می‌شد، که مستعد انتقال بیماری بود.

برچسب ها: بیمارستان ، کشتارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار