فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد مخدر درمحدوده قلعه نو شهرستان ری می‌نمود به همراه کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری در هفته‌های اخیر مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به فروش مواد مخدر در محدوده" قلعه نو" می‌نماید، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلانتری ۲۱۱ شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: با انجام کار‌های دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی مخفیگاه متهمان را در شهرستان همجوار شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی‌های لازم در ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ به محل اعزام شدند و هر چهار متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادمه ابراز داشت: در بازرسی از محل ۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک به همراه ترازو و دستگاه کارتخوان کشف که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید، افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک به خصوص مواد مخدر مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار