رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری،کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت:اولویت‌بندی و بهینه‌سازی صحیح طرح‌های شهری می‌تواند به توسعه و پویایی شهر کمک کند.

اسعد فریدی اظهار کرد: هر اقدامی که صورت گرفته در راستای آسایش همشهریان صورت میگیرد اما باید اولویت‌بندی و بهینه‌سازی طرح‌ها ملاک عمل قرار گیرد تا نه تنها به آسایش شهروندان، بلکه به پویایی و توسعه شهر نیز کمک کند.

وی زمان بندی را کلید اجرای طرح ها دانست و تصریح کرد: اقدامی که براساس زمان‌بندی صورت گیرد به منصه ظهور خواهد رسید.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری،کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به درخواست اهالی فرهنگ مبنی بر ایجاد فرهنگسرا اظهار کرد: ایجاد فرهنگسرا در محلات،گامی مهم در جهت ارتقای فرهنگی شهر است که با توجه به نقش ارزنده اهالی فرهنگ در غنی‌سازی شهر،همکاری همه جانبه با آن‌ها یک امر اجتناب ناپذیر است.

فریدی با تأکید بر ضرورت رسیدگی سریع به موضوعات تله کابین، ساماندهی وانت‌بارها، ساماندهی تاناکورا و همچنین ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی و میدان آزادی ، از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی مشخص،نسبت به رفع مشکلات موجود در این حوزه‌ها و اجرای موفق پروژه‌ها اقدام کنند.

وی خطاب به مدیران مناطق و نواحی منفصل شهری شهردار عنوان کرد: در بحث اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری،نهایت همکاری را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار