مدیر بنیاد مسکن اسکو گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۸۳ واحد برای متقاضیان این طرح در شهر‌های اسکو و ایلخچی واگذار شد.

 دادروان با بیان اینکه بیش از هفت هزار نفر متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند گفت: از این تعداد ۸۳ متقاضی واجد شرایط به واریز مبلغ آورده شخصی به میزان ۴۰۰ میلیون ریال اقدام کردند و واحد خود را تحویل گرفتند.

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به صورت گروه ساخت و در قالب گروه‌های چهار نفری اجرا می‌شود اظهار کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های اسکو و ایلخچی به ۲۱ گروه ساخت زمین واگذار شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اسکو گفت: ۱۱ قطعه زمین با ۴۴ واحد در شهر ایلخچی و ۱۰ قطعه به تعداد ۴۰ واحد در شهر اسکو به گروه‌های ساخت واگذار شد و یک قطعه نیز در مراحل واگذاری است.

دادروان میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن را در این شهر‌ها بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: استقبال از این طرح در شهر ایلخچی نسبت به اسکو بیشتر است.

مدیر بنیاد مسکن اسکو با بیان اینکه این شهرستان دارای ۴۱ روستا است گفت: از این تعداد ۳۹ روستا بالای ۲۰ خانوار است و طرح هادی در ۱۰۰ درصد روستا‌های این شهرستان مطالعه شده است.

دادروان افزود: در ۷۰ درصد روستا‌های این شهرستان بازنگری طرح هادی روستایی برای بار اول و در ۳۰ درصد روستا‌ها بازنگری دوم این طرح انجام شد و امسال بازنگری ۲ روستای آغچه کهل و آمقان در مرحله تصویب است.

وی یادآور شد: امسال طرح هادی در پنج روستای این شهرستان از اعتبارات داخلی حاصل از فروش زمین و اعتبارات ملی و استانی اجرا می‌شود که  شامل تسطیح، زیرسازی و جدول گذاری و بهسازی معابر این روستاهاست.

دادروان با اشاره به وجود ۱۳ هزار خانوار روستایی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در اجرای قانون ساماندهی مساکن شهری و روستایی حدود ۹ هزار سند مالکیت شهری و روستایی با همکاری ثبت اسناد در این شهرستان صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار