استاندار همدان گفت: امنیت پایدار کشور حاصل از خودگذشتگی‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی فداکار است که برای حفظ آرامش ملت جانفشانی می‌کنند.

حمید ملانوری شمسی عصر سه شنبه در نشست با شورای فرماندهی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته انتظامی به فرماندهان و تمامی کارکنان فراجا گفت: طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) سلامت و امنیت ۲ نعمت مهم و بی‌بدیل هستند و انسان تا زمانی که آن را از دست ندهد، متوجه اهمیت آن نمی‌شود.

او گفت: امروز مردم در سایه نعمت عظیم امنیت در جمهوری اسلامی ایران، با آرامش و آسایش زندگی می‌کنند.

استاندار همدان گفت: ایران عزیز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون پاک شهدایی که در راه این کشور نثار شده و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری با حضور و مشارکت گسترده مردم به عنوان یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه شناخته می‌شود.

ملا نوری گفت: کارشناسان در تحلیل‌های امنیتی بین‌المللی، بار‌ها به این نکته اذعان کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران، با وجود تهدیدات دشمنان و جنگ‌های متعددی که در همسایگی‌اش وجود دارد، توانسته از مرز‌های خود حفاظت کرده و کشور را از هرگونه تهدیدی مصون نگه دارد.

او گفت: این اقتدار، نشانه توانمندی‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و جایگاه ویژه ایران اسلامی در معادلات امنیتی منطقه و جهان است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار