رئیس هیأت مدیره انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل گفت: به زودی پرواز‌های اردبیل - استانبول راه‌اندازی می‌شود.

علیرضا قانع در آیین تجلیل از فعالان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در اردبیل گفت: قرار است هفته‌ای ۲ پرواز از مبدأ اردبیل به استانبول و بالعکس از فرودگاه اردبیل انجام شود تا ما بتوانیم حضور گردشگران خارجی را در استان اردبیل شاهد باشیم.
رئیس هیأت مدیره انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل به فعالیت ۶۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان زیر نظر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و افزود: نظارت بر عهده میراث فرهنگی است و این آژانس‌های نسبت به برقراری تور‌های گردشگری، سفر‌های زیارتی و برقراری پرواز‌های هوایی اقدام می‌کنند.
او تصریح کرد: این دفاتر در حوزه هواپیمایی، گشت داخلی و خارجی، رزرو بلیت، صدور ویزا و همچنین به عنوان دفاتر زیارتی فعالیت می‌کنند که ما قدردان تلاش آنها در قالب این برنامه هستیم.
قانع ظرفیت گردشگری استان اردبیل را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: استان اردبیل در ۲ سرفصل کشاورزی و گردشگری به عنوان پیشران اقتصادی برنامه‌ریزی جدی را برای تحول انجام داده و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های خوب گردشگری این استان، بتواند قطب گردشگری منطقه‌ای و ملی باشد.
او در ادامه تصریح کرد: توجه جدی به صنعت گردشگری نیازمند بهبود زیرساخت‌ها است که در استان اردبیل در سال‌های اخیر احداث هتل، مراکز اقامتی و پذیرایی به خوبی به پیش رفته و با بهره‌برداری از این مجموعه‌ها به راحتی می‌توانیم حضور گردشگران خارجی بیشمار را شاهد باشیم.
رئیس هیأت مدیره انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل آرزوی دیرین مردم این استان را راه‌اندازی راه آهن به عنوان خط ریلی در تردد گردشگران و مسافران عنوان کرد و گفت: استاندار اردبیل قول مساعد دادند تا پایان امسال و تعطیلات نوروزی این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.