رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برای تصمیم‌گیری‌های بخش کشاورزی، بهره‌گیری از نظرات تشکل‌ها و مشارکت با آنها امری ضروری است.

مجتبی دهقان‌پور در مراسم انتخابات تعیین نماینده استان فارس در اجلاس اتاق اصناف کشاورزی ایران گفت: در حوزه اجرا دارای توانمندی‌هایی هستیم، اما در حوزه غیردولتی و تشکل‌ها، این بخش خصوصی است که توانمندی و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد.

او افزود: در هر کاری از ظرفیت تشکل‌ها و انجمن‌ها استفاده کردیم، موفق بوده‌ایم چرا که مسائل و مشکلات را بهتر لمس می‌کنند و راه‌حل‌های بهتری ارائه می‌دهند.

رئیس جهادکشاورزی فارس تصریح کرد: برای تصمیم‌گیری‌های بخش کشاورزی، بهره‌گیری از نظرات تشکل‌ها و مشارکت با آنها امری ضروری است.

دهقان‌پور با اشاره به تغییرات ساختاری اتاق اصناف کشاورزی و برگزاری انتخابات، گفت: تحولات ساختاری می‌تواند کارایی و تاثیر مناسبی بر ایفای وظایف و نقش‌های نظام صنفی داشته باشد تا اتاق اصناف ضمن هویت بخشی به کشاورزان در سیاست‌گذاری‌های این بخش نیز اثرگذار باشد.

او همچنین به جایگاه ویژه اتاق اصناف کشاورزی در تصمیم‌سازی‌های بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: این مجموعه می‌تواند به عنوان بازوی اجرایی خانواده جهاد کشاورزی در حوزه‌های تولید و پس از تولید نقش‌آفرینی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار