مدیر عامل شرکت گاز استان البرز پیشنهاد کرد ۱۹۴ مین روز سال که برابر با ۸ مهر است به عنوان «روز امدادگر گاز یا روز ۱۹۴» نامگذاری شود.

کامران ایمانی فولادی، در یک اقدام خلاقانه پیشنهاد نامگذاری ۱۹۴ مین روز سال به عنوان "روز امدادگر گاز" را به منظور قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگرانه نیرو‌های امدادی شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد.

 به گفته او، نیرو‌های امداد شرکت گاز در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه، با جانفشانی و تعهد بالا به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند و این پیشنهاد می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از احترام و ارادت به تلاش آنها در نظر گرفته شود. 

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بر اهمیت نقش این نیرو‌ها در حفظ امنیت و آرامش جامعه تأکید کرد و افزود: نیرو‌های امدادی ما همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و قدردانی از آنان نه تنها وظیفه ماست، بلکه می‌تواند انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌هایشان باشد.

ایمانی فولادی برای حمایت از پیشنهاد نامگذاری ۱۹۴ مین روز سال به عنوان "روز امدادگر گاز یا ۱۹۴" به منظور قدردانی از نیرو‌های امداد شرکت گاز خاطر نشان کرد: ایجاد یا پیوستن به یک کارزار آنلاین برای جمع‌آوری امضا‌ها به منظور نشان دادن حمایت عمومی از این پیشنهاد می‌تواند توجه مسئولین را جلب کند.

وی مطرح کرد: ایجاد موج خبری و پویش رسانه‌ای به منظور جلب توجه افکار عمومی نسبت به این شغل در جامعه از دیگر راهکار‌هایی است که می‌توان برای ثبت این روز اقدام کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: به اشتراک گذاری و حمایت از این پیشنهاد در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و تلگرام با هشتگ‌های مرتبط، شرکت در جلسات یا رویداد‌هایی که به موضوع حمایت از نیرو‌های امدادی می‌پردازند و مطرح کردن این پیشنهاد به عنوان یک اقدام عملی برای قدردانی از تلاش آنان، برقراری ارتباط با نمایندگان مجلس، شورای شهر یا دیگر مسئولین محلی و انتقال اهمیت این پیشنهاد به آنان از جمله راهکار‌هایی است که می‌توان از این پیشنهاد حمایت کرد.

کامران ایمانی فولادی بیان کرد: در شرکت گاز استان البرز به منظور قدردانی از نیرو‌های امداد شرکت گاز، در ۱۹۴ مین روز سال برنامه‌ای با عنوان تست ایفرد و آمادگی جسمانی نیرو‌های امدادی برگزار و برای برجسته کردن نقش آنان یکی از قدیمی‌ترین امدادگران شرکت ملی گاز ایران که دوران بازنشستگی خود را در استان البرز سپری می‌کند دعوت و از او قدردانی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تهیه و انتشار محتوای رسانه‌ای، از جمله کلیپ‌های ویدیویی و پادکست، تولید خبر، حضور امدادگران در مدارس سطح استان، حضور امدادگران با لباس فرم ویژه در نمایشگاه‌های محلی، فراهم کردن لباس یک دست برای همه امدادگران، جمع آوری نقطه نظرات امدادگران و تهیه ارزیابی و بازخورد تلاش کردیم تا در شرکت گاز البرز روز ۱۹۴ استانی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.