مدیرکل پست آذربایجان‌غربی گفت: ۹۵ هزار مرسوله پستی طی امسال در استان جابجا شده که ۵۱ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

جواد فتاح زاده مدیرکل پست آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ترافیک فروشگاه‌های اینترنتی در استان بیش از ۱.۵ برابر شده ، گفت: ۱۱ فروشگاه نیز به صورت مستقیم و هشت فروشگاه واسط در بازار پست الکترونیکی در آذربایجان‌غربی فعال هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در استان ۹۳۱ واحد پستی در ارتباط با مردم بوده و ۴۰۲ دفتر خدمات پیشخوان شهری و ۵۰۱ مورد دفتر آی سی تی نیز در آذربایجان‌غربی مشغول خدمات‌رسانی هستند.

مدیرکل پست آذربایجان‌غربی در ادامه: امسال بیش از ۲.۵ میلیون مرسوله پستی به استان وارد و یک میلیون و ۹۰۰ هزار مورد از استان ارسال شده است که اداره کل پست استان در راستای جابجایی این مرسولات و توزیع ان‌ها فعالیت دارد.

فتاح زاده افزود: آذربایجان‌غربی برای جابجایی این میزان مرسوله با کمبود نیروی انسانی مواجه است و هم اکنون با ۳۸۲ نفر به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: امسال هزار و ۵۱ مورد مرسوله به مقصد خارج از کشور صادر و یک هزار و ۶۲۴ مورد مرسوله نیز از مبدا کشور‌های خارجی وارد استان شده است.

وی ادامه داد: کدپستی زیرساخت دولت الکترونیک و شهر هوشمند و فعالیت‌های پستی است و به روزرسانی ۸۰ درصد کد پستی‌ها در آذربایجان‌غربی به پایان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.